Search This Blog

02 July, 2011

Selamat Menyambut Orang Baru

Hai kawan-kawan...Anda sihat? Diharapkan semuanya sihat dan ceria sentiasa...

Baiklah, berbalik pada tajuk entri...

Dalam tahun ni ramai benar rakan-rakan aku yang dapat "baby"...
Kebanyakannya dapat baby boboiboy. Dua orang je kawan aku yang dapat gegirl. Wahhh, best eh korang. Ada yang 1st baby, ada jugak yang anak keempat. Wow, bagus produksinya.

Tapi memang kagum ah kat x-coursemate aku yang sorang ni. Kalo x silap, die la lelaki pertama dalam kos aku yang kawin. Pas abis study, die terus kawin kot. Lastweek baca kat status fb die cakap wifenya dah bersalin anak ke-4. Seme gegirl. Amboi-amboi, aritu bukan main cakap nak saing dgn aku tahun depan...

Bila g ziarah rakan-rakan yang baru bersalin, teringin rasanya nak menambah lagi sorang..
Best wooo cium bau baby..

Apa-apa pun aku nak ucapkan selamat bersalin kat opismate ku ini yang hanya menunggu hari untuk menimang cahayamata pertamanya...

Semoga segala-galanya berjalan lancar. Kedua-dua ibu dan anak selamat...amin...


Goodluck eh, semoga tabah menjalani hari-hari sebagai seorang ibu......selamat berjaga malam...hehehehe...

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT