Search This Blog

15 March, 2017

Kategori Produk Kosmetik dan Skincare

Assalamualaikum

Entri kali ni saya nak berkongsi info tentang produk kosmetik dan skincare yang terdapat di pasaran.

Secara umumnya terdapat 4 kategori product kosmetik dan skincare di pasaran :

1. Product biasa (chemical based)
2. Natural product (at least contain 90% natural ingredients)
3. 100% natural product (contain 100% natural ingredients)
4. 100% Natural & organic (all ingredients 100% natural & organic)

Mana satu pilihan anda?

Kalu tanya saya, saya akan pilih no 2, 3 atau 4. Nak tepek kat kulit kot, mestila kene pilih yang betul-betul punya. Yang penting selamat dan tidak meninggalkan kesan sampingan. Biar lambat, asal selamat. Ye tak?
Saya suka pakai bedak asmak ni buat macam pakai masker. Bila ada cam nak tumbuh jerawat, cepat sangat ianya kering, baru nak bengkak, dah surut, tak sempat nak bernanah...hihi..

Sapa tak suka kan? Nak try jugak?

Whatsapp saya laju-laju
012-6332053
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT