Search This Blog

25 June, 2011

Mana Nak Carik Nih?


Zaman belajar dulu aku amat menyukai coklat Tofi Luk ni...(seperti gambar yang di atas)..

Rasa die toksah cakap la..sedap bangatttt...nyumm nyummm...

Kadang-kadang aku ngan memember pakat beli satu kotak. Pastu kitoram share ramai-ramai..sekotak baru 12 hengget. Yela, masa tu bukan berduit sangat..

Kat jasco xde jual coklat ni. Dulu-dulu kalo nak dapat pun kat Giant Plentong & Pasaraya Bersatu Jaya kat Taman U.

Sekarang aku dah xde nampak coklat ni dijual. Macamana ni? Teringin sangat2...tolongggggggg aku...Last makan coklat ni tahun 2001. Dah 10 tahun berlalu........

Sapa yang tahu kat mana leh dapat coklat ni kasi inform hokey........i lap uolsssssss..

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT