Search This Blog

11 November, 2013

Anak Lelaki atau Perempuan?

Memandangkan saya sudah mempunyai 3 orang ank perempuan, semestinya kandungan kali ni cukup membuatkan saya dan suami saspenz..

Adakah anak yang bakal dilahirkan nanti pun perempuan jugak? Huuuuuuuuuu...

Saya tak sabar-sabar nak tahu jantina bayi dalam perot ni secepat mungkin....
Saya tak suka seprais-seprais ni...
Saya merupakan seorang yang mudah menerima hakikat.......
Seawal kandungan berusia 5 bulan saya dah dapat tahu jantina bebi menerusi scan yang doktor buat.
Tapi........... saya taknak konfiden sangat, tunggu bebi besar siket baru pegi scan lagi...

Usia kandungan 6 bulan pun saya g scan lagi...kali ni nak konpemkan betol-betol, pegi jumpa doktor yang berlainan pulak...Resultnya adalah sama jugak...scan kali ni membuatkan saya rasa cukup terharu dan mampu tersenyum lebar....Doktor cakap 95% konpem boy.....Alhamdulillah...
....Wahhhh.....sukala suami ai...akhernya dapat gak geng die...nanti ada teman nak gi masjid smyg jumaat..... ........kihkihkih.....

Bila kandungan mencecah masuk 8 bulan kami pun pegi scan 4d, nak tengok muka bebi la konon-kononnya...
Tapi malangnya bebi tyaknak tunjuk muka die, shy-shy cat la pulak bebi nih....

Die just tunjuk nih........


Apa-apa pun jantina yang kluar nanti, saya dan suami terima dengan redha...janji bebi dan saya selamat dan sihat sejahtera......semoga segalanya dipermudahkan............Amin

5 comments:

Salhah Suhot said...

Yelah..semoga selamat semuanya...sy pulak hrp2 bb girl.

azran amy said...

aminn..ape anok mun tunjuk tu..hehee..leh dah ni beli "cik timah"..hehee

azran amy said...

aaminn...leh dah ni beli "cik timah"..hehee..ke dah beli?

MamaSarahAirisDania said...

kihkihkih.. no bajet utk cik timah okey...huhu..

LYAfrina said...

alhamdulillah..
tapi kisah la kan..asalkan ank y dikandung tu sihat walafiat.. amin...

ANDA KLIK ANDA HEBAT