Search This Blog

11 March, 2017

Throwback 2015 : Lagi 2 Hari Nak Raya

Assalamualaikum...

Entri kali ni sekadar throwback nak raya tahun 2015.

Sarah warded 4 hari 3 malam di Hospital Temenggung Ibrahim, Kulai.

Bayangkan dahla bulan puasa, tak sampai seminggu lagi nak raya Sarah warded. Kali ni demam panas dengan pakej semput sekali.
Saya dan suami bergilir-gilir menjaganya di hospital.
Gambar ni sarah dengan sepupunya., Kaklong.....Nasib baik ada anak saudara saya sorang nih sudi menjaga sekejap tatkala saya balik ke rumah untuk menguruskan 3 anak yang lain..hihi..

Terimakasih KakLong..jasamu dikenang.....

Memandangkan lagi 2 hari nak raya pada hari Sarah discaj, dapatla merasa sumbangan BRIM sempena Hari Raya yang disampaikan oleh wakil dun Kulai....Alhamdulillah...ceria sekejap si ayah Sarah......hikhik...
Nasibla persiapan raya semua dah saya setelkan awal-awal lagi.

Tapi kelam kabut jugakla kami anak beranak nak balik beraya dengan rumah dan barang belum berkemas lagi..

Alhamdulillah, kini tahap kesihatan Sarah semakin baik. Kenangan check in check out hospital tetap terpahat di hati.

Terima kasih minyak herba asmak yang menjadi teman setia saya dan famili di saat tak terduga.
Untuk mencuba minyak istimewa ini, boleh berhubung dengan saya melalui

Whatsapp
012-6332053



2 comments:

LYAfrina said...

Kenangan ni.. Dugaan sblm raya.. Mujurlah dpt discharge..klo x beraya dlm wad la

Supermomof4kids said...

Betul tu lia....nangis sambut raya dalam wad...uwaa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT