Search This Blog

30 October, 2010

Hazel Mata HitamKu

Kejadian ni berlaku minggu lps...

Alkisahnya, aku cuba nak pki kanta sesentuh semula setelah 4thn++ lps...

Kunun nak pakai yg kaler2 la, hazel ka, dark brown ke, turqoise ke..hehe..berangan..

Lalu kami sefamili pun menerjah kedai cermin mata berdekatan..

Last2 bila dah cek, mata ku sgt sensitif, xleh pki yg kaler2..huhu...ku keciwa..siap amoi tu cakap mata aku ada selaput luar @ katarak...uwaaa....semdih...mmgla sblm ni kanta mataku selalu rase pedih n x selesa..

Aku xleh pki contact lense yg versi bulanan @ harian..kne pki yg tahunan...So, sepasang ni utk setahunla..

Lagi satu, power spek + silau pun dah bertambah lg...xbestnya...ni kene kurangkan ngadap pc@ laptop nih...


Adoii..bila tgk sabun, solution2 yg perlu aku guna tu, larat ke aku nak disiplinkan diri ni??? Harap2 aku tabahla nak guna lense ni...


Tgk tu Dania & Airis sempat lagi main2 kejar2..nasibla x ramai pelanggan time tu..


Ni la mek2 & awe2 yg tolong ngecek mata aku & tolong layan anak2 aku..


Alamak....sapa tu???Eh kacak jgk jejaka yg tgh try spek itam tu...laki aku la tuh..hehehe..


Tgk...si Airis pun nak jgk try cermin mata mickey mouse..layan jer la amoi tu..


Dania pulak nakkk jugakkk...dah macam Sailor Moon dah aku tgk...


Apa yg cuba Dania buat tu sebenarnya???Macam labah2 pun ada, siap nampak keti** tu...


Bila dah pki kanta sesentuh ni, mstila nak ada sunglasses kan? Barula semangat nak driving di cuaca panas terik...hehehe..

Simple je..tapi aku suka, xde berlian2 pun kat tepi die...


Terima kasihla wahai suamiku kerana sudi menaja mama kali ni...harap2 dapatla lg tajaan2 lain lepas ni..tudung Pearl Haya ke...hehehe..

Sebagai penutup, mata hitamku tak jadi hazel pun...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT