Search This Blog

23 October, 2010

Kemaruk Lagi

Semenjak 2 menjak ni mulut aku ni lain macam aje...

Aku xmau buat sebarang spekulasi lagi takat ni berhubung kemaruk ku ini..

Rase cam tiap2 ari nak makan sup ikan merah..

Kat mulut ni dah kecur rase tingatkan sup tu...

Uissshhhh..sedapnya..

Kat tmpt keja, fikiranku dah terbayang2 sup ikan merah..
Blk kang nak masak lah, x sabar nak balik umahla...bla bla..

Minggu ni aje dah 2kali masak sup ikan merah..ntah apa-apa la aku ni..



Ni la rupa sup ikan merah yg berjaya ku snap..

Disaat aku menulis ni, mulut aku masih terasa nak makan sup ni lagi..huhu...

2 comments:

ishak said...

akak ni anis..hehehe..dah terlanjur edit pin kartun comel tu nak bagi komen la jap..akak ni ada pape ke???hehehehe..cam sedapje sup ikan merah tu..nak rasa sikit bolehke?aritu nak rasa tapi segan..hahaha

MamaAirisDania said...

ahaha..................
takde pape la...tu la, aritu akk pelawa malu2, lenkali nk dtg akk msk lg k

ANDA KLIK ANDA HEBAT