Search This Blog

20 October, 2010

Cerita Raya 2010 Yang Dah Basi

Raya 2010 amat bermakna buat aku sekeluarga kerana raya kali ni kami dah berempat...hehe..

Aku blk kg @ Trg 2hr sblm raya. Sempatla 2hari berbuka d sana. Fair la, sehari kat umh mak aku & lagi sehari kat umh mertuaku..

Mlm raya kat umah mertua, pagi pas smyg raya semua, baru gerak ke rumah mak aku..
Ala bkn jauh pun, takat 11km jer, leh ulang alik sesuka hati..

Ni gambar d pagi raya kat umah mertuaku..


Lagi gambar 3 beranak..
Tema kami thn ni coklat kehijauan..ala2 mendakan hijau gitew..
Pestaim raya ada tema..sblm ni hantam saja..Dania x abis2 dgn hndbag brg kemas tu..


Ni gambar dgn ank2 buah kat umah mak aku..


Ni gambar arwah nenek aku yg meninggal lbh kurang sminggu pas raya..sempatla ku snap wat kenangan..


Ni plak gambar airis duk dlm bonet d pagi keberangkatan kami pulang ke perantauan..huhu..
KULAI!!!! Aku cabar kau..hehe..BERIYA RIYA
bersepah barang, main sumbat je dlm bonet..


Ni plak gambar aku benti makan2 kat Sg Isap...kat masjid Permatang Badak, KUANTANNNGGGG...
Beriya2 kami mkn bekalan yg disediakan mak mertuaku..nasi + rendang aym + kuih muih..


Memandangkan kami blk Kulai kali ni melalui MERSING (biasa kot SEGAMAT), smpatla singgah jap kat tepi pantai Air Papan...ni la gambo kami 3 beranak kat Air Papan..


Masa ni baju Dania dah bertukar sbb dia muntah, mabuk agknya ms sampai kat jajahan Najib Tun Razak, PEKAN.

Takat ni dlu..ada ms, hapdet lg, insyaallah..

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT