Search This Blog

28 October, 2010

Kisah Aku & Denim


Hehe.....ni la 3-pcs kesayanganku buat masa ni...kira uniform keja la ni..

Walopun dah ada beberapa helai LEVI'S, aku tetap sygkan LEVI'S yg kat ats tu..
Tu la LEVIS pertamaku..bersaiz 25..xkesahla org nak cakap pattern lama ke, ape ke..

Aku tetap rase yg tu paling suit dgn aku..yerla nak beli ARMANI EXCHANGE @ GUESS xmampu, kan? Huhu...

Keranikah Aku? Tak...kerani kalo g keja lagi cantik & bergaya..

Disebabkan tmpt kejaku takde akta atau garis panduan berpakaian, so aku sesuka hati je pakai, asalkan selesa, menutup aurat & senang nak wat keja..

Kadang2 jiran2 aku pun konpius aku ni keja apa sebenarnya..

Bukan takat jiran2, customer yg datang pun kdg2 memandang serong je kat aku yg agk selebek kot pd pandangan dorang...

Xkesahla kan....lagipon bos aku x pnh tegur pun aku pakai camtu..bos aku lagi la, asik pakai baju yg sama je hari2..oooppsss..ampun bos!! mungkin dia beli kaler yg sama, tapi byk helai...hehehe..

Jaens, Long Sleeve T-Shirt, Tudung Mudung + Kasut Crocs, mmg sempoi..

Pastu handbag plak xde nya kulit mulit, rantai sana sini..

OKEY, cite psl tudung plak, dah lama aku kepingin nak cr tudung berfabrikkan denim..

Bulan pose aritu, ada la aku belek2 kat PLAZA ANGSANA, belek jerla, nak beli tgk hrga agak menyeramkan bulu idungku...satu latuk tiga puluh...bagi aku mahal la tuh...

Akhernya dapat jugak aku miliki tudung PEARL HAYA ni..kalo balik Pinggiran Senawang umh mertua dlm waktu terdekat ni, pasti akn ku terjah butiknya di Senawang Komersial Park itu...


Tapi napa bila ku saut kat kepala ku takde plak rupa cam model kat atas tu???


Nampak cam ostazah la pulak..skematik diagram betulla...Agaknya model tu pakai Saiz S, aku pakai saiz M...alasan..cittt!!!

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT