Search This Blog

21 October, 2010

Ada Apa Pada 20.10.2010

Cantik kan Tarikh 20.10.2010 ni....

Kalo aku lum kawin, pasti tarikh ni jd pilihan...mcm betul jer..hehe...


Bestnya kalo dapat duk ats buai tu..lalalala...

Kalo DR SMS memilih 10.10.2010 sbg tarikh bersejarah perkahwinan dgn pasangannya DR HARLINA, bagi aku tarikh 20.10.2010 ni lagi cantik utk diabdikan...tp terpulangla pada masing2, kan? Hehee..

Cantik betulla DR HARLINA ni, suka betul aku tgk, sweet nye...DR SMS aku xminat, macamla dia minat kat aku kan? hahaha...

Tapi kalo menantu Allahyarham SM Nasimudin yg baru2 kawin aritu ala2 fairy tale tu aku suka betul tgk..suka tgk menantu die je...hehe..smiling face..perfect or next-to-perfect..what ever la...


Ni la menantu die tu...gambar pandangan sisi 50 degree (betulkah 50 darjah?)

Ape2 pun, aku tetap suka dgn tarikh 20.10.2010 ni....

Nak tau sbb ape?

Sbb GAJI dah masuk....beria-ria..hehehe...suka..

Bkn takat arikh 20.10.2010 je, tiap2 20hb pd setiap bulan aku suka...

Lagi satu tiap2 5hb pd setiap bulan pun aku suka gak...sbbnya sama jugak...GAJI...
2kali sebulan masuk walopun x manyak... :)syukur...syukur..alhamdulillah..

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT