Search This Blog

27 October, 2010

Entri 28 Saat

Entri kali ni sekadar motivasi buat aku...

Kalo 3bln lepas xberjaya habiskan benda ni..lubang2 disebabkan faktor nyanyuk @ alzheimer..
Pastu yg 3 bijik tinggal tu pasal lupa tempat letak..pas 3 hr br jumpa smula..mmg hampess la..


Harap utk bln ni aku dapat habiskan kesemua ni dgn jayanya..oyeah.....

Semalam br start mkn ni...


Niat asal nak pasang implan kat lengan, pastu tunggu red flag x muncul2, pas 10 bln umur bayiku, br ianya muncul.

Nak pasang rasa cam rugi pulak..lgpun anak br je 2, bkn 4@5..hehe..so, batalkan je la niat murniku itu, just try utk menelan benda ni..


Lagi satu, fobia jgk tgk sorg member aku ni yg terpaksa buat minor operation tuk kuarkan implan yg ditanam pas 3 thn..ngeri wess...


Erm, lebih kurang begini la saiz implanon tu...

Kalo IUD plak, aku x berani..aku ni mmg jenis ngeri sket bab2 pasang gajet dlm tuuuuttttt...scary wess...

Begini la rupa gajet IUD tuh..SCARY bukan?

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT