Search This Blog

01 November, 2010

Sweet November


Arini dah masuk bulan November..setiap kali masuk bln 11, aku pasti teringatkan filem pd tahun 2001, SWEET NOVEMBER..

Lakonan Keanu Reeves (Nelson) & Charlize Theron (Sara).

Tahun lepas pada tika & waktu ni, aku sedang berbahagia menjalani tempoh berpantang c Airis..

Mmg best waktu berpantang......aku suka...

X rasa bosan pun..hari2 boleh on9..pastu ms tu la aku leh duk umah puas2...

Tibe2 rindu terasa nak menjalani tempoh tu lagi...tapi buat ms sekarang, biarla dulu hajatku itew..

Bestnya duk umah 2bln, tapi hari ke-45 bila dah merdeka, terus g MYDIN & GIANT TRG...balas dendam..

Hari ke 47, g jalan2 belah utara pulak...jalan ke Baling, Sg. Petani, Pendang, Changlun...

Disbbkan jalan manyak sgt, aku kne berurut lagi sbb rahim ku dah turun..makcik urut tu la yg cakap..adoiii...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT