Search This Blog

22 August, 2011

Minggu Terakhir Keja Sebelum Cuti

Yeaaaaaaaaayyyy...

Taksabar rasanya nak habiskan minggu ni. Sabtu ni last aku keja sebelum bercuti selama seminggu.
Suka sangat. Ramadan kali ni sungguh pantas berlalu. Layakkah aku berhari raya dengan amal ibadat yang tak seberapa ni????....Huhuhu...tahun ni aku sempat semayang terawikh 2 kali jer kat masjid. Asik on off on off jer. Jenuhla aku nak mengganti puasa tahun ni.

Dah lama aku x post citer kat blog ni. Memang.....aku tersangat bizi, tambah-tambah pulak baru berjinak-jinak dengan bisnes yang baru diceburi. Rasa 24 jam kejap jer berlalu.

Sampai minggu lepas berbuka, 5 hari berturut-turut aku tapau jer. Malam baru kung kang kung kang masak tuk sahur. MAKANYA, MEMANG TAKDE SEBARANG pic makanan layak aku postkan kat blog nih sepanjang minggu lepas.

Okeyla, loceng dah munyik, kang sambung lagik...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT