Search This Blog

01 August, 2011

Fesyen Blogger : Trend atau Gaya Sendiri?????

Tajuk entri ala2 gempak je....
Alkisahnya pagi semalam dalam sibuk-sibuk duk ngemas umah, lebih kurang kul 10 pagi terbuka channel TV-Al Hijrah. Tak pasti segmen apakah yang diacarakan oleh Irma Hasmi & sorang lagi mamat tu. Tak ingatla nama die.

Ok, tajuk perbincangan segmen tu ialah Fesyen Blogger : Trend atau Gaya Sendiri?????

Terlekat kejap depan TV memandangkan aku cam kenal je 3 blogger jemputan tu. Dah masuk kat majalah Jelita edisi August pun dorang nih. Dan konpem blogger tu tak kenal aku pun. Hahahaha (gelak kat diri sendiri)...

Blogger Fesyen 1 : Fira suka sangat dengar cara die cakap, suara die superb cute..I like
Blogger Fesyen 2 : Intan Suhana Johari nama die (kalo x silap)
Blogger Fesyen 3 : Aishah Amin 

Sebelum ni aku suka ikut  blog Shea Rasol & Adriani Adnan sejak mereka muncul kat WHI 1 May lalu...
Mereka ni sangat gojes dan sangat ikhlas dalam berblog............like 100X

Kewujudan blogger-blogger fesyen ni seolah-olah mencetuskan satu fenomena baru dalam fesyen bertudung muslimah kini.
Bagi aku tak kisahla kita nak berfesyen sakan pun, janji menutup aurat dan jangan sampai tabarruj sudahla...

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT