Search This Blog

22 August, 2011

Main Sembur-Sembur

Kembali bersiaran lagi........Tajuk tak senonohkan...

Sejak dua menjak ni takde isu lain nak citer kat blog. Sikit-sikit pasal skincare, sikit-sikit pasal kosmetik kan.

Kali ni aku nak share koleksi wangian yang ku suka. Tak mahal pun, harga murah dan mampu dimiliki.
Secara peribadi aku memang sukakan wangian daripada The Body Shop.

Aku memang takde identiti. Tak suka kepada satu-satu wangian sahaja. Sebab tu aku ada beberapa jenis perfume daripada The Body Shop nih. ada EDP dan ada EDT....Beli pun time offer ataupun time Birthday aku. Baru leh dapat lagi dan lagi murahhh, kan? Sebagai pengguna yang bijak, kita harus membeli ikut keperluan dan ikut masa. Maksudku masa tengah offer lah...

Keenam-enam wangian ni aku kongsi dengan my laki. Nak kate pondan, lantakla...yang penting, kami mempunyai citarasa yang sama. I like...hehehehehe...

Pernah aku nak rembat perfume "Intuition" daripada Estee Lauder, tapi ditegah oleh my laki. Mahal sangat katanya. Standardla cikgu, kedekuts kan...hehehheehee....ampun YANK, i'm sorry...Raya nanti i cium tangan laju2 mintak ampun maaf k...

Baiklah, kat sini aku nak tayangkan 6 koleksi haruman yang ku suka tidak mengikut urutan. Sebab ape ku kata camtu? Sebabnya ialah kejap-kejap aku terpaling suka Love ETC, kejap-kejap plak tersuka sangat dengan Dreams Unlimited. Huhuhuhu......apa-apa jer la oiiii......yang penting, aku suka kalo aku wangi, aku tak suka kalo my laki cakap aku busukkkk...



1. EDP Love ETC, 50mL
2. EDP Dreams Unlimited, 50mL
3. EDT White Musk Breeze, 30mL
4. EDT Moroccan Rose, 50mL
5. EDT Aqua LILY, 30mL
6. Perfume OIL Cinnamon Spice, 15mL

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT