Search This Blog

15 May, 2012

Mother's Day

Sumpah saya tak perasan Ahad lepas Hari Ibu sehinggalah saya dapat sms daripada jiran sebelah kiri & kanan umah saya. Dorang wish ucap selamat Hari Ibu, dahla sms yg sama..kira main forward je la tuh...

Ada yang berpendapat sambutan hari ibu haram..apa hujahnya pun saya tak pasti...Saya memang tak sambut pun.

Ada jugak yang bertanya saya, dapat hadiah apa daripada suami sempena hari ibu? Ohhhh..mintak maaf ye, takde apa-apa hadiah mahupun ucapan.

Takde yang spesel berlaku hari Ahad aritu melainkan saya hanya duk melepek je dalam rumah. Tak keluar pun dari pintu rumah walaupun untuk menyidai baju. Saya suruh husband tolong jemurkan. Aktiviti daripada pagi sampai petang, bangun, tido, masak, makan, tido, bangun, makan jek....sangat takbest...

Hari ni pulak saya amik cuti setengah hari utk ke KK. Pagi tadi saya kena minum air gula untuk kali ke2 bagi kehamilan kali ni. Saya memang takleh tahan, rase meloya sampai sekarang. Siap cirit birit selama 2jam pas minum air tuh. Harap2 nurse takde kol la saya, result ok2 je...masa kali pertama minum aritu takdela plak sampai camni rasenya...uissssssshhhhhhhhhhh...tanak ingat lagi..makin rase penink + nak muntah............sighhhh!!!!

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT