Search This Blog

30 November, 2010

Suatu Petang D Hutan Bandar Putra


Hutan Bandar Putra merupakan tempat rekreasi yg dah lama aku xkunjungi sejak dibuka pada awal 2008. Terletak lebih kurang 3km dr umah ku iaitu di bahagian hujung Bandar Putra menghala ke Senai Epot.

Walopun hari2 aku melalui Hutan Bandar ni nak g keja, tapi dah dkt 2thn jgk aku xsinggah ke sana. Setakat lalu je la..

Lantas, pada suatu petang yg damai, aku pun mengajak suami ku mengambil angin di sana..

Bdk2 mesti suka la..


Muka Airis masam jer time ni....


Berbeza dgn Dania yg alwiz happy......


Beznyer la kalo ada buai camni kat umahku...mmg feel sungguh naik buai ni...


Buai laju-laju....sampai pokok sena..apa dalam baju...lalalalala......


Ni hasil tangkapan oleh Dania...gambar bergegar...sian Airis nampak kelapa kepala jer...


Ni plak gambar gedikku bersama suami tercinta...hehehe...


Bergambar ala2 manja gitew....Mukaku agak tembam cam peknen la pulak time ni...

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT