Search This Blog

04 February, 2017

Sarah Demam Lagi

Cuti seminggu balik kampung jalan sana-sini memang best. Yela, bukan selalu dapat peluang bercuti panjang. Sebolehnya, nak gunakan waktu cuti tu sebaik mungkin nak bagi anak-anak seronot.

Bergambar kenangan di Muzium Losong. Muzium Terbesar di Asia Tenggara.

Bila dah banyak sangat berjalan, mulala fasa demam. Sarah ni memang alah dengan makanan sejuk terutamanya air sejuk atau aiskrim. Kesian jugak tengok dia terliur nak makan aiskrim juga. Tapi bila bagi sikit, mulala batuk-batuk dan yang paling saya takut...semputnya datang menyerang...

Pakej kali ni siap demam panas, balik dari Terengganu, kami ke rumah mertua saya di Seremban. Dalam perjalanan, dia dah mula batuk-batuk. Saya mulai tak sedap hati. Cepat-cepat sapukan minyak herba asmak. Memang sentiasa ada dalam beg tangan saya ni, yang versi 10ml.

Bila dah tiba Seremban, malamnya Sarah mulai demam panas. Segala ubat-ubatan memang saya dah standy siap-siap. Sarah ni memang saya terlebih "care: sebab dialah anak yang saya lahirkan terus masuk ICU. Tak sempat nak bagi susu badan, dia dah kene makan antibiotik akibat "congenital pneumonia".

Aerochamber jugak memang tak pernah tinggal, bila dia ngadu susah nak bernafas, saya akan cepat-cepat bagi dia sedut. Di samping itu, minyak istimewa herba asmak ni saya sapu kat bahagian dada, belakang dan tengkuk Sarah. Alhamdulillah lega sikit dia.
Jom dapatkan minyak ajaib penawar pelbagai masalah ini
Whatsapp
012-6332053
ID : MH04151
Pengeposan seluruh MALAYSIA


Untuk maklumat lanjut boleh kunjungi facebook https://www.facebook.com/minyakherbaasmamujarabsdnbhd/
                                                                 
atau laman web rasmi

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT