Search This Blog

06 February, 2017

Percubaan Merawat Resdung dengan Kapsul Asmak Herbs

Dah lama sebenarnya nak cuba kapsul asmak herbs ni...tengok macam best je....
Tetapi bukan untuk saya.....sebaliknya untuk suami saya...
Mudah-mudahan serasi dan mujarab untuk merawat resdungnya secara alami....

Setiap pagi asyik bersin-bersin je dia...kesian tengok....
Anak sulung saya pun nampaknya dah mewarisi kekdah bersin di pagi hari nih...
Bersin yang bukan selsema sebab hanya pada waktu pagi sahaja...
Banyak kahak dan lendir kat tekak pun ya...
Telinga pulak kadang-kadang berdengung katanya...
Jerawat tu tak usah cakapla...sekejap ada, sekejap hilang.....macam chipsmore pulak....haihhh

Nanti boleh saya kongsi testimoninya pulak ye..tunggu......


Satu botol ni ada 30 biji kapsul. Tidak mempunyai bahan kimia atau unsur steroid. Tak perlu makan setiap hari. Hanya makan apabila perlu sahaja....So jimat belanja korang☺

Whatsapp
012-6332053
ID : MH04151
Pengeposan seluruh MALAYSIA

Untuk maklumat lanjut boleh kunjungi facebook :
                                                                     
atau laman web rasmi


No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT