Search This Blog

05 May, 2011

Saya Suka Makan Nasik

Karangan budak pra sekolah....

Saya suka makan nasi. Hari-hari saya makan nasi. Saya orang kampung. Orang kampung memang suka makan nasi. Walaupun saya bukan orang bandar, itu tak bermakna saya tak suka dan tak pandai makan spagetti.

Anak-anak saya pun suka makan nasi kosong tanpa kuah. Cukup ada carrot dan isi ikan, dah pun memadai..

Memandangkan saya suka makan nasi, di sini saya nak berkongsi beras yang dah menarik minat saya sejak 2 menjak ni..


Kasi zoom sikit...

Tu dia beras Moly JASMINE..


Saya sebenarnya alergik dengan beras wangi...rase nak muntah sebab kewangian mengatasi rasa nasi itu sendiri. Tapi setelah bertukar kepada beras MOLY ni, memang puas hati..wangi die sedang-sedang gitu..


Yang penting halal, kualiti dijamin, MONEY BACK GUARANTEE.


Tengok nutrition fact die, memang takleh makan nasi banyak-banyak sejak kandungan gula dalam darahku meningkat baru-baru ni..Takot kena potong kaki woo...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT