Search This Blog

09 May, 2011

Ektiviti Hari Ibu

Semalam Hari Ibu, takde sambutan besar-besaran pun berlangsung...bagi aku, setiap hari adalah hari Ibu...pernah juga terdengar yang sambutan Hari Ibu ni adalah budaya agama Kristian..

Okey, berbalik pada citer semalam...
Pagi masak nasik lemak. Pas sarap, g punch card kat Jusco Tebrau City jap...

Balik umah dalam waktu zohor, layan Nona kejap sebab ada Kate & William. 29 haribulan aritu tak sempat tengok kat TV dorang nyer wedding.

Dah petang sikit, aktiviti jahit menjahit reben dan butang baju anak dara yang dah tertanggal. Aku bukan terel bab menjahit ni. Setakat jahit butang dan jahit baju terkoyak tu boleh la...Pastu jahit seluar keja "tok laki" yang dah terbuka lipatan bawahnya...

Ni baju yang dah siap dipasang reben dan butang semula...beres satu kerja yang dah lama jugak tertunggak..lalalala...

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT