Search This Blog

06 May, 2011

Ringtone Apakah?

Salam pagi JUMAAT semua...

(Kata ganti nama "aku" bertukar menjadi "saya" ok..kunun-kunun nak kasi sopan sikit)

Di pagi yang mulia ini saya ingin berkongsi video clip yang baru saya tengok kat you tube ni...

Lawak sungguh tapi cukup menghiburkan hati saya...lalalalala....



Irama lagu ini cukup mendamaikan jiwa saya walaupun saya tak paham apa maksud yang ingin disampaikan oleh si mamat Thai yang boleh dikatakan agak jambu jamba ni..

Untuk pengetahuan kawan-kawan juga, saya telah menggunakan lagu SABAI-SABAI ni sebagai ringtone telefon bimbit saya sejak tahun 2008..masa tu usia Dania baru mencecah 6 bulan..

Teringat lagi saat-saat si Dania terjoget-joget bila ada panggilan masuk..

Pernah juga saya cuba menukar ringtone lagu lain, tapi rase tak besh...nak SABAI-SABAI jugak...korang pulak bagaimana? Ringing tone apakah yang korang suka?

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT