Search This Blog

16 May, 2011

Jalan-Jalan DiSergah Sang Monyet


Semalam hari Ahad. Dah lame rasanya x g "berderak". Alang-alang dah terlanjur sampai ke Pontian, apa salahnya berkunjung ke Taman Negara Tg. Piai.

Lepas lunch, kami pun bergerak ke sana. Ketibaan kami disambut dengan sergahan sang monyet. Kurang asam betul, terkujat kami. Taring die dahla scary. Budak-budak pun dah ketakutan. Spesis babun ni memang dibiarkan berkeliaran.

Takde ape yang best sangat pun kat sini. Standard Taman Negara la, selain monyet, burung2, ikan belacak turut menemani.


Meh layan gambar je la...


You'll Never Walk Alone....


Berpeluh jugak la walaupun tak abis tawaf ke semua tempat. Ye la bawak budak-budak. Mana la larat dorang nak berjalan. Aku pun tak larat nak dukung dorang.

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT