Search This Blog

01 July, 2010

Setengah Tahun Sudah Berlalu

Kejap jer masa berlalu...
Selamat bulan Julai utk semua..Pas audit, aku macam makan gaji buta je, walaupun keja x banyak, tp mls jgk nak apdet blog yg macam dah bersawang.
Arini dah masuk bulan baru, berlalu sudah setengah tahun di tahun 2010.
Adakah resolusi utk 2010 ni dah tercapai utk 1/2 thn ni????
Tepuk dada, tanya la diri sendiri..
Ape yang diharapkan semoga hari ini adalah lebih baik dari semalam & hari esok lebih baik dari hari-hari sebelumnya...insyaallah...

1 comment:

nadine said...

baru bulan julai, tapi aku dah x hingat resolusi untuk tahun ni...mungkin sebab plan dan bertukar...walau apepun, moga hari2 akan datang adalah lebih baik dari sebelumnye ye tak,...

ANDA KLIK ANDA HEBAT