Search This Blog

10 June, 2010

Saja Suka Suki

Alhamdulillah, lega selega leganya apabila Audit DSM dah selesai isnin lalu tanpa sbrg NCR. Yahuuu, x sesia tungkus lumus menghapdet doc. Sebagai habuannya, Encik Khoo belanja kitoram satu opis Pizza Hut & Mc Donald. Br nak boycottt produk2 Yahudi ni, dah org belanja, makan jer la. Aku biasala, bab2 memboikot ni bermusim, tapi kali ni agak geramla kes kapal sukarelawan misi LL4G diserang lastweek. Grrrrr......

Ok, cite bab lain plak..skrg tgh musim cuti skolah..kebiasaannya, tiap2 tahun aku akn blk kg halaman ku nun jauh di Trg utk 2,3 hari, amik annual leave. Tapi tahun ni,aku xamik cuti walaupun sok adik bongsuku akan bertunang. Difahamkan, hanya aku sorg je yg x balik kg kali ni, semua adik beradikku yang lain sdg dlm perjalanan dan ada yg tgh duk ngemas utk blk kg. Huhu...tibe2 terasa sebak sejenak. Last aku blk kg Raya Dum Dum Cheng awl bln 2 dlu..dah lama pun..huhu...xperla, aku simpan cuti utk balik berhari raya nanti. Leh blk lama sket.

Aku dilanda kemalasan....
Lihatla kain baju yg menimbun, aku saja amik gambo kasi semangat sket pasni nak melipat kain. Membasuh, menyidai, mengangkat kain, melipat kain, menggosok kain...
paling aku malas menggosok kain...eee..sangat x suka...membasuh suka sbb mesin yg basuh.Hehe..

Orait, layan gambar Dania & Airis kejap...Berangan nak jadi bikers...




Okla, takat ni dulu..saja suka suki..cau cin cau..

1 comment:

nadine said...

aku pun sangat2 malas nk gosok baju...nk cr tukang gosok, satu bj 5hinggit...huhu...

ANDA KLIK ANDA HEBAT