Search This Blog

07 June, 2012

Ultah Ke-6 Perkahwinanku

Ahad, 03 June, Lepas waktu Isyak.... 

Hari Ahad lepas merupakan hari yang penat buat saya...pagi masuk keja, petang sebelum kul 3 baru balik. Saya malas nak masak. Beli je untuk lunch. Lepas Isyak malamnya, kami pun buat keputusan eat out je la. Lagipun esoknya hari ulangtahun perkahwinan saya. 

Saya memang teringin nak makan stimbut & barbeku sebelum bersalin ni. Kang masa pantang dah takleh nak makan macam-macam. Jadi kami pun zasss ke Malay Stimbut ni...

Tak jauh pun, lebih kurang 2 km je dari rumah saya..


Masuk ni baru kali ke 2 saya berkunjung ke sini....


Dah nak abes makan baru sibuk nak bergambo...


Muka saya bila dalam gambo jek nampak kembang semangkuk..padahal kat luar tade la sangat (ayat perasan nak mam***)


Apalah aksi 2 beranak nih....macam-macam...layan je la.....


Kami berempatttt....Selepas ni akan berlima......takleh nak bayangkan macamane nak handle 3 kids nanti...yang bdk 2 orang ni pun saya dah rasa semputtttttt......saya memang respek dgn ibu-ibu muda kat luar sana yang leh handle anak yang ramai, kecik2 plak tu...

Saya harap saya pun boleh jadi macam mereka............Akher kata Happy Anniversary utk saya dan suami...

2 comments:

Anonymous said...

hepi anniversary..suka tgk korang,sweet couple..hehe-suraya-

Supermomof4kids said...

hehehehehe..tengs suraya :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT