Search This Blog

11 June, 2011

Sekitar Majlis Perkahwinan Adik Bongsu

Selamat bulan Rejab semua (walupun arini dah masuk 9 Rejab). Tertinggal ketapi betul aku nih. Kepada kengkawan yang lom habis ganti pose, sila-sila la qada' sekarang ye. Tak lama lagi dah nak masuk bulan Ramadhan.

Okey, balik pada tajuk entri. Minggu lepas, aku balik kampung selama 5 hari sempena perkahwinan adik bongsuku. Jom layan gambar2 di hari kejadian.

Majlis akad nikah berlangsung pada 02/06/2011 (petang Khamis).


Sebelum majlis akad nikah..Dania bersama sepupu-sepupunya..


Yang baju pepel tu ayah aku..dah tua kan?
Standard la datuk 23 orang cucu..


Ada cam Ayu Raudah tak? Ni la rupa satu-satunya adik yang aku ada..


Keesokan harinya, Jumaat majlis kenduri kahwin..



Tak ketinggalan amik gambar bersama pengantin..Kesemua 5 org adik beradik perempuanku ada kat dalam gambo ni..Lagi 2 org abg xde ye..


Beberapa ketul hantaran untuk pihak lelaki...


Apsal muka terherot camtu?


Lagi gambar pengantin..


Hari Sabtu (04/06/2011) majlis sambut menantu di rumah pihak lelaki...

Gambar ni diambil sebelum berangkat ke rumah pihak lelaki..dah tade baju bling2..


Sekali pandang ada rupa sultanah nur zahirah la pulak adik aku nih..


Ni plak anak sedara ku yang sangat rajin mencuci pinggan..


Tukang masak profesional..

Last skali mestilah gambar aku kat pelamin...hehehehe...keyla, penat nak upload gambar banyak2...Sekian..wasalam..

No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT