Search This Blog

10 June, 2011

Cik "JER"

Engkau datang dan pergi sesuka hatimu
Engkau tiba di saat aku tak memerlukanmu
Oh jururawat cik "jer"

Kau hadir bukan takat disini
Tapi disana dan juga disitu
Sakit hatiku
Bila kubangun pagi kuantitimu makin bertambah

Tatkala ku sujud dalam sembahyang
Sakit dahiku bila terkena dirimu...aduhsss...
Aku bukan remaja yang baru akil baligh
Yang hormonnya baru nak stabil

Umur dah tua camni
Takyahla datang mencanak lagi
Muka ku dah "rabak" dek keranamu
Aku rasa malu dan rendah diri

Sampaikan pekerja myanmar dah offer nak belikan aku ubat
Dengan rase rendah diri aku cakap "ok je"
Esok die cakap nak bawak untuk ku terai
Aku harap "cik jer" makin surut esok

Ku menanti dengan penuh harapan..

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT