Search This Blog

23 April, 2011

Nabil Raja Lawak Dukung Awek?

Kejadian ni berlaku bulan lepas masa kenduri kawen sepupu husbandku kat MPS, Seremban....aku bukan berniat nak sebarkan propaganda, tapi bila dah ternampak dengan mata kepala sendiri, memang dah sahla..

Okey, sebelum tu kita layan gambar2 sekitar majlis perkahwinan si Nana ni dulu..


Berkenan betul dengan pelamin die..sangat santekk...


Dania & Airis......


Aku pun sempat gak bergambar atas pelamin..muka sememeh je masing-masing...


Memandangkan pengantin lelaki merupakan adik kepada Nabil, aku pun x melepaskan peluang bergambar kenangan bersama-sama die..
Masa ni, orang duk sibuk-sibuk mengemaskan dewan pasal majlis dah abis pun..
Muka pun memang dah berminyak abes...


Hehehehe.....ni la awek yang si Nabil dukung...memang budak bawah umur lagi...


No comments:

ANDA KLIK ANDA HEBAT