Search This Blog

22 April, 2010

Why Do I Worry So Much?

Sedar tak sedar, pejam celik, sudah 6 bln aku menggunakan SPECTRA 3 ku. Banyak sungguh jasamu spectra ku. Sayang bangat sama kamu wahai spectraku. Janganla kamu wat hal dikala aku amat memerlukan dirimu. Harap2 targetku utk b/feeding sampai 2thn berjaya. Kalo anak 1st dulu aku hanya sempat menyusukan selama 80hari saja, kini aku sudah berjaya selama 6bln.

Tapi apa yang merisaukan diriku produksi susuku semakin merudum. Dlm sehari aku hanya mampu mengepam 2 botol sahaja, total ~ 8-10 oz sahaja/hari. Tu pun kat opis. Kat umah kerja2 mengepam sudah di stop kan sbb aku bg direct jer. 2 botol x cukup utk aku tinggalkan kat umah pengasuh. So, aku terpaksa tambah dgn susu formula. Bermakna aku x berjaya utk fully breastfeeding. Xperla Airis, kamu pun dah besar, sudah 6bln, dah boleh makan solid food, bubur dll.


Yang pasti aku amat merindui zaman awl2 dulu, disaat produksi susu ku agak mewah. Nasibaik aku sempat snap beberapa keping leh la tepek kat sini.

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT