Search This Blog

25 November, 2013

Mommy & Baby Moments : G.I.V.E.A.W.A.Y by Mommycha

Hai kengkawan, jom join mommy & baby giveaway yang dianjurkan mommycha nih,
Macam mana nak join????
Mudah sajork...............Just Klik link kat atas tu dan follow la step seterusnya....

Orang lain dah join, saya pun nak join gak...

Ni la moment saya bersama anakanda yang ke 3.....Syarifah Sarah Alina......

Tajuk Gambar: Ku mengendong, kau selesa dikendong :)


Umur bebi Sarah baru 2 bulan time nih, mama teringin nak makan eskrem. Maka panjangla langkah mencari eskrem Wall Selection.....(padahal dalam pantang pun saya makan eskrem....HEHE....)

Baby Sarah sampai tertido dalam kendongan saya, lena sungguh die....
Oppppssssssssss!!!!!!!!!! Saya lak bukan tertido ye, tapi terpejam jek,........almaklomla gambo candid..........

2 comments:

LYAfrina said...

gud luck dear..
dh lma x join GA ni

Supermomof4kids said...

hehe, thanks dear, 1st time join nih :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT