Search This Blog

05 November, 2013

Asal masuk kete je tido....


Salam maal Hijrah.....

Arini saya bekerja seperti biasa, kampeni tak amik cuti maal hijrah ok...
Apa-apa pun semoga tahun baru ni menjanjikan seribu kebaikan buat kita semua...

Hari ni saya nak share pic 3 anak daras saya tatkala berada dalam kereta...
Kalo kat rumah masing-masing mulut tak berhenti bercakap, tetapi................
time masuk je kereta terus senyap...
Kadang-kadang tak sampai 5 minit pun masing-masing dah terlena...
Kalo balik kampung lagila senang...bukak je mata dah sampai destinasi.......kekekeke..


Yang mamanya pulak, memang tak boleh tido, kalo 9 jam masa yang diambil untuk perjalanan dari Kulai ke K. Trg, 9 jam gakla saya tak tutup mata, setia menemani suami yang gigih memandu sambil layan dia potpet-potpet...dah macam radio bergerak rasanya...macam-macam cerita kuar, saya iyakan aje.....
Kadang tu, saya rasa............ish macam pernah dengar jek cerita nih, xpe, sebagai isteri yang taat, layanz jer laaaaaaaaaaaa..

Jadi kesimpulannya anak-anak saya tak ikut saya bab-bab potpet tu ye..
Sekian....:)


4 comments:

E Y C H A said...

Dania 2.89kg
Airis 3.00kg
Sarah 3.10kg
Syed Ali... 4.10kg...???

MamaSarahAirisDania said...

omg.....3.2kg paling berat kot..miahahaha

LYAfrina said...

salam maal hijrah...

hihi..bguslah teman suami time memandu.. xde la suami mengantuk ke ape kan

MamaSarahAirisDania said...

ye, betol tu...tulun picit bahu die kasi x ngantuk

ANDA KLIK ANDA HEBAT