Search This Blog

26 January, 2017

Hohohoho....Balik Kampung dengan Minyak Herba Asmak

Assalamualaikum...

Sempena cuti Tahun Baru Cina Sabtu ni tentu ramai yang bercuti panjang kan?

Saya juga tidak terkecuali...

Amik peluang ini untuk pulang ke kampung halaman yang tercinta....

Sungguh tak sabar rasanya sebab dah 3 bulan saya tak pulang ke kampung...

Part yang paling saya tak suka bila nak balik kampung ni ialah sesi mengemas barang. Masa zaman anak 2 dulu, barang pun tak banyak...sekejap je mengemas dah siap barangnya.

Semenjak anak 4 nih, makanya berlonggok-longgokla barang yang akan kami bawa....

Selain pakaian, susu anak, lampin pakai buang, tisu basah, supplement, toiletries, dan ubat-ubatan, benda yang wajib saya bawa untuk travel adalah minyak herba asmak.
Mujur ada versi mini 10ml....mudah dibawa ke mana sahaja, selit-selit sahaja dalam beg tangan.
Sangat berguna apabila diperlukan.

Saya mengesyorkan setiap ibu mesti ada sebotol minyak herba asmak untuk kegunaan anak-anak mereka. Setiap sapuan amat bermakna. Apabila anak-anak batuk, selsema atau kembung perut, titiskan dan sapu sahaja pada bahagian-bahagian tertentu...InshaaAllah cepat melegakan dan tidur pun lebih lena...

Whatsapp
012-6332053
ID : MH04151
Pengeposan seluruh MALAYSIA

Untuk maklumat lanjut boleh kunjungi facebook :
                                                                     
atau laman web

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT