Search This Blog

04 January, 2014

Tanggal 13.12.13

Assalamualaikum wbt.......

Alhamdulillah harini genap 21 hari saya berpantang, baru sempat nak apdet blog.....
Sebenarnya, macam-macam perkara berlaku dalam tempoh 3 minggu ni. Dugaan keluar masuk wad anak-anak ditimpa sakit....HUHUHU......namun, saya berjaya harungi segalanya dengan tenang dan tabah......syukur sangat, setiap ujian pasti ada hikmah yang kita tidak ketahui, hanya Allah sebaik-baik perancang............

Ini lah anugerah terindah saya pada penghujung tahun 2013, tahun yang banyak meninggalkan 1001 kenangan manis, pahit, masam & masin.....

(pic baru beberapa minit menjengah dunia)

Ok, Saya selamat melahirkan anak bongsu saya pada pukul 10.24 pagi, 13.12.13 kat Perdana Specialist, Ehem...santek kan tarikh ni?????

Pengalaman bersalin kali ni.......
Hohoho...opkoslah superrrrr sakit masa kontraksi tu sebab saya tak ambik epidural....hihuuuuu.....
takpelah.............kate dah bongsu kan???????

Kurang sejam sakit yang datang sela 2minit-2minit tuh, kuarlah hero mama yang diberi nama 
Syed Ali Ackmal......Yeayyyyy!!!!!!!!!!!!!
Ayah kamu dah ada geng.......


Hai, saya la bebi Ali yang kakak-kakak duk panggil dari dalam perut lagik....miahaha....



ANDA KLIK ANDA HEBAT