Search This Blog

15 August, 2012

Dah Lama Nak beli Gajet Nih

Hai all..........saya agak penat arini........secara tak sengaja tersopink lagik tadi...
Dahdah...cukup, arini saya janji last sopink b4 raya....pas naik keja baru sopink lagi...

Arini saya nak citer pasal gajet yang memang dah lama saya nak beli, tapi tak gak beli..
Beli ni masa 2 minggu berpantang aritu...
Bila dah ada anak 3 baru dapat beli...mengagahkan diri beli menatang ni sebab kunun2 nak jaga kebersihan la sikit untuk botol anak-anak. Kalo sebelum ni just cuci pakai pencuci botol pureen/fiffy, rebus dalam periuk....bila dah ada steriliser ni senangla sikit keja saya.......tambah2 baby Sarah menghidap pneumonia aritu membuatkan saya rasa sangat2 perlu menjaga kebersihan botol dan bekas makanan die nanti...

Saya beli online jek, ada pomotion, siap dengan warmer hanya RM159.00. Yang ni takde function pemanasan dalam kereta. Bagi saya tak perlu, benda ni nak guna dalam rumah jek..buat serabut nak panaskan kat dalam kereta...


Storage bottle yang siap disteril sebelum digunakan.........


Tadaaaaaaaaa....

Sebahagian stok susu perahan untuk baby Sarah apabila saya kembali bekerja nanti...


Okeh, takat ni dulu entri pendek harini..dah kul 4 ptg, saya nak tgk citer Takdir Qismah....x pasal-pasal terfollow citer ni dahhh...


No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ANDA KLIK ANDA HEBAT